Yönetim ve Organizasyon Dersi Sunumları




2015-2016 Bahar döneminde işlenecek olan Yönetim ve Organizasyon dersinin sunumları ilgili ders kitabından hazırlanmıştır. Nobel Yayınevi'ne ait olan sunumları derste kullanacağız.
Sunumlara erişim için linke tıklayınız.

http://www.marshall.usc.edu/sites/default/files/slide/image/MORv1.jpgYönetim – Genel Kavramlar
Yönetim Düşüncesinin Evrimi
Yönetim ve Çevre İlişkisi
Kuruluş Sorunları
Yönetimin İşlevleri: Planlama
Yönetimin İşlevleri: Organizasyon – I
Yönetimin İşlevleri: Organizasyon – II
Yönetimin İşlevleri: Yürütme
Yönetimin İşlevleri: Kontrol
Sunumlar ile ilgili telif hakları Prof. Dr. Hayri ÜLGEN, Prof. Dr. Fatih SEMERCİÖZ ve Yrd. Doç. Dr. S. Kadri MİRZE’ye aittir.

Dr. Gültekin Altuntaş hocamıza teşekkür ederim.

http://blog.commlabindia.com/wp-content/uploads/2010/09/management-styles.jpg

Leading Thinkers. Thinking Leaders.

"Great things are accomplished by talented people who believe they will accomplish them."
—Professor Warren Bennis  



Management and Organization Presentations:

Lecture 1

Lecture 2
Lecture 3
Lecture 4
Lecture 5
Lecture 6
Lecture 7

Lecture 8
Lecture 9
Lecture 10
Lecture 11
Lecture 12
Lecture 13
Lecture 14
Lecture 15
Lecture 16
Lecture 17
Lecture 18 








 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayınlar

Öne Çıkan Yayın

TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2023 yılı 2. dönemi başvuru sonuçları açıklandı!

  TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2023 yılı 2. dönemi  başvuru sonuçları açıklandı . TÜBİTAK...


"Başkalarının yoluna taş koyacağımıza, taş üstüne taş koyalım..."